Baner reklamowy

Formy reklamy ulegają zmianie?
Najnowsze badania opinii w kwestii zachowań konsumenckich z kategorii reklamy oraz dane udostępnione przez agencje reklamowe oraz wykonawców konkretnych rodzajów reklam wskazują jasno, że ludzie są coraz bardziej świadomi jeśli chodzi o reklamowanie swoich usług oraz produktów i że formy reklamy nieco ulegają zmianie.

Na wysoki poziom popularności wzniosła się reklama wizualna, na przykład baner reklamowy (http://prosper24.pl/web/page/banery) bądź oklejanie samochodów czyli sposoby, które powodują zwrócenie największej uwagi potencjalnych klientów. Banery jednak wydaja się przegrywać z oklejaniem, przynajmniej w ciągu dnia, jednak nocą, kiedy samochody są nie tak bardzo widoczne, banery reklamowe wiodą prym.

Najważniejsze jest to, iż bardzo dobrze widoczne są zmiany w reklamodawcach, którzy coraz bardziej dbają treść, o przekaz reklamy i o to, aby nie budziła ona kontrowersji ale była merytoryczna.

(odwiedzin - 44 times)

Comments are closed.